Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Szállítás és fizetés

(Magyarországon kívül a mai Románia és Szlovákia területére is szállítunk - lásd lejjebb, az f) pontot.)

Csomagok postára adás előtt a tanarbolt.hu webáruházban - Packages before shipping at tanarbolt.hu teachers' webshop

A termékeket a kosárikon (azaz a „Kosárba rakom"-gomb) segítségével tudod gyűjtögetni - a jobb felső sarokban lévő, kosarat ábrázoló ikonra kattintva jelenítheted meg az addig gyűjtögetett termékeid. Ha végeztél a válogatással, a kosáron keresztül keresd fel a Pénztár"-at; hogy elindíthasd a termék megvásárlását.

A vásárlás lépései:

1. Döntsd el, hogy szeretnél-e regisztráni az áruházba vagy sem a rendeléshez!
Lehetőség van regisztráció nélkül is vásárolnod, mi mégis a regisztrációt javasoljuk, ugyanis annak hiányában nem fogod tudni visszanézni a rendelésedet fiókodban (ennek ellenére persze megrendelt csomagod állapotát nyomon tudod követni a csomagautomaták üzelemtetőjétől vagy a futárszolgálattól kapott e-mailben lévő azonosítószámmal), valamint minden egyes vásárláskor újra be kell pötyögnöd elérhetőségeid, ha nem regsiztrálsz webáruházunkba.

2. A vásárláshoz szükséges alapvető elérhetőségeid megadása után, következő lépésként a neked megfelelő szállítási és fizetési módot választhatod ki:

Szállítási, kézbesítési lehetőségek és a hozzájuk tartozó fizetési módok:

a) Házhozszállítás - az MPL (postai) futárszolgálattal

Várható szállítási idő: 1-3 munkanap
MPL Magyar Posta logistics - home delivery shipping option - courrier company logo
Rendelésedet ekkor az MPL, a Magyar Posta futárszolgálata szállítja ki, melyről előzetesen értesítést küld neked két e-mailben; egyet a kézbesítést megelőző munkanapon, és egy újabbat annak napján. 8 és 17 óra között kísérlik meg az általad megadott címre a kézbesítést; ha elsőre sikertelenül, akkor a következő munkanapon is. Ha mindez kétszeri próbálkozásra sem sikerül, akkor a körzeti postára visszaszállított csomagot ott még 5 vagy 10 munkanapig átveheted (erről is értesítenek adott esetben; általában a kisebb, szűkösebb, zömmel budapesti postákon 5 napos az őrzési határidő). A belföldi futárszolgálattal való kézbesítés díja webáruházunkban az áruérték függvényében:

Fizetendő áruérték A szállítás díja
0-7499 forintig 1390 ft
7500 és 14999 ft közt 690 ft
15000 forinttól INGYENES


Választható fizetési módok futárszolgálattal történő kiszállítás esetén: Házhozszállítás esetén a csomag feladása előtt banki előreutalással (cégünk számlaszámára) vagy bankkártyáddal, a Barion biztonságos rendszerén keresztül, míg a csomag feladását követően utánvéttel, készpénzben vagy bankkártyával tudsz fizetni a futárnak csomag megérkezésekor.


b) FoxPost csomagküldő automatákból történő átvétel (kényelmes, kedvező árú, a leginkább higiénikus)

Fizetendő áruérték
A szállítás díja
4999 forintig 990 ft
5000 - 9999 forintig 490 ft
10000 forinttól INGYENES


Várható teljesítési idő: 2-3 munkanap


Rendelésed ebben az esetben a FoxPost szállítja ki az országszerte több mint 140 forgalmas helyen (többnyire bevásárlóközpontokban, hipermarketek előterében) található automatáiba, ahol csomagod kényelmesen, az általad előzetesen megadott e-mail címre, illetve telefonszámra, SMS-ben kiküldött nyitókóddal veheted át, annak megérkezését követő 3 napon belül. Ezen a linken keresheted ki a térképen, hol van a hozzád legközelebb eső FoxPost automata. Előnye, hogy nem kell a futárt várnod, és egy neked tetsző időpontban veheted fel csomagod. SMS-ben és e-mailben is kapsz értesítést a megadott elérhetőségeidre, miután a csomagod megérkezett az általad kiválasztott automatába (először tőlünk szállítják be a csomagod a központi raktárukba, majd onnan a célautomatába - mindkét esetben kapsz értesítést, hol tart épp a kiszállítás). Rendelésedet az értesítőkben található kilencjegyű nyitókóddal tudod átvenni - csak pötyögd be a kódot az automata érintőképernyőjén (ezt a járványhelyzet idején a csupasz ujjbegyedet egy eldobható zsebkendő-, vagy textildarabbal helyettesítve is meg tudod tenni; a kijelző lomhábban ugyan, de az ezekkel történő érintést is érzékeli), és már nyílik is a csomagodat rejtő rekesz! (Ha az utánvétes fizetési módot választottad, előbb még ki kell egyenlíted a rendelés összegét bankkártyáddal a képernyő meletti terminálon.)


c) Postára kérhető, ott 10 napig átvehető (maradó) csomag – csak a rendelés előre kifizetésével (bankkártya/utalás) választható

Csomagodat ez esetben a Magyar Posta szinte összes (lásd lejjebb) postahivatalában felveheted, miután mi odaküldtük azt, az 'Értesített küldemények átvétele' feliratú ablakoknál dolgozó munkatárstól, az SMS-ben, ill. e-mailben is megkapott csomagazonosító kód birtokában (személyazonosító okmány is legyen nálad, mivel azt is kérhetik) – mindezt az általad választott postára való beérkezésétől számított 10 munkanapig teheted meg.

A szállítás díja az áruérték függvényében:

Fizetendő áruérték

A szállítás díja vevőinknek

1 - 5999 forintig

1190 ft

6000 - 11999,- Ft

590 ft

12000 forinttól

INGYENES

 

Várható szállítási idő: 2-3 munkanap (általában hétfőn, szerdán és pénteken du. 16 h-ra jön hozzánk a postai futárszolgálat felvenni az MPL futárral kért, ill. a postán maradó csomagokat, és zömmel a felvétel utáni második munkanap kora reggeltől vehető át az általad választott postán csomagod – erről SMS-ben és e-mailben is kapsz értesítést.

Mivel ezen szállítási mód esetén jóval magasabb (volt) az át nem vett csomagok aránya, postán maradó rendelést csak előzetesen (bankkártyával vagy banki utalással) kifizetve tudsz leadni – mi „cserébe” semmi huncutsággal nem kell szembesülnöd a rendelés kifizetése után. Nem mi vagyunk tehát az a webáruház, amely csak a fizetés után böki ki, hogy a megvásárolt termék nincs is; nem is úgy/annyiért van… Továbbá vállaljuk, hogy ha nem tudnád átvenni előre kifizetett csomagod a 10 napos határidőig, akkor visszakézbesítés után még egyszer feladjuk azt részedre.

Kérlek, vedd figyelembe, hogy azt nem tudjuk szavatolni (bármennyire is szeretnénk vásárlóink kedvére tenni), hogy érkeztedkor milyen állapotok; tömegjelenetek (nem) fogadnak az adott postán – érdemes így csúcsidőn kívül érkezned, ha az adott postán nagy szokott lenni a forgalom.


Azon postahivatalok listája (a mobilpostákon kívül a kb. 2600 magyarországi állandó postahelyből kb. 75 esik ide – 2021 eleji adat), ahol hely hiányában nem vállalják csomagküldemények őrzését, így oda nem kérhető postán maradó csomag, itt tekinthető meg képként, illetve itt pdf-formátumban (érdemes külön böngészőlapon megnyitni a fájlokat – az iménti kiemelt szövegre jobb egérgombbal kattintva vagy telefonon ujjal hosszan rányomva ajánlja fel ezt a lehetőséget).


Díjai: 0-4999 HUF áruértékig: 790,- Ft / 5000-9999 HUF áruértékig: 390,- Ft / 10000 Forinttól a szállítás INGYENES!

Várható szállítási idő: 2-4 munkanap


Mivel ezen szállítási mód esetén jóval magasabb (volt) az át nem vett csomagok aránya, csomagpontra kért rendelést csak előzetesen (bankkártyával vagy banki utalással) kifizetve tudsz leadni – mi „cserébe” semmi huncutsággal nem kell szembesülnöd a rendelés kifizetése után. Nem mi vagyunk tehát az a webáruház, amely csak a fizetés után böki ki, hogy a megvásárolt termék nincs is; nem is úgy/annyiért van…

Csomagodat a Csomagkuldo.hu hálózathoz csatlakozott üzletekben (pl. dohánybolt, papírárubolt, kisebb szaküzletek, újságosbutikok) veheted át, melyek jellemzően a magyarországi autópályák, gyorsforgalmi utak vonzáskörzetében találhatóak (pontos elhelyezkedésüket lásd a lenti, kattintással előhívható térképen). Kérjük, „vidd magaddal” az átvétel lehetőségéről küldött e-mailt/SMS-t, mivel az üzletben kérhetik az abban szereplő jelszót (azonosítókódot).

Amint a rendelésed alapján létrehozzuk a csomagodra ragasztandó vonalkódos címkét rendszerünkben, a csomagkuldo.hu e-mailt küld számodra annak nyomonkövetési azonosítójával, így a kapott linken a későbbiekben ellenőrizheted, merre jár épp a csomagod a webáruházunk, a csomagkuldo.hu raktára, illetve az általad választott átvevőhely alkotta háromszögben. Miután csomagod beérkezett az átvevőhelyre, SMS-t és e-mail-t is fogsz kapni egy jelszóval (azonosítókóddal), melynek birtokában 7 napon át átveheted a csomagod (más is átveheti azt a jelszó birtokában). Ha nem tudod időben átvenni  csomagod, kérlek, keresd a csomagkuldo.hu ügyfelszolgalatát az info@csomagkuldo.hu e-mail címen vagy hívd őket a a (1) 400 88 06 telefonszámon munkanapokon 8 és 18 óra között, és a csomagszámra hivatkozva további két héttel meghosszabbítják számodra az átvétel határidejét. 


Kérlek, vedd figyelembe, hogy azt nem tudjuk szavatolni (bármennyire is szeretnénk vásárlóink kedvére tenni), hogy az átvevőpontként is működő üzletbe érkeztedkor milyen állapotok; tömegjelenetek (nem) fogadnak az adott átvevőhelyen – így érdemes csúcsidőn kívül érkezned, ha úgy ítéled, hogy az adott üzletben nagy lehet a forgalom.


e) Személyes átvétel - Irodánk és egyben raktárunk (amely, bár közel van ahhoz, nem azonos a Tanárbolt Bt. hivatalos, levelezési címével) Budapesten, az Örs vezér tere közelében, a Füredi úti lakótelepen (a Gvadányi úton) található, így az Örsre ki tudunk ugrani" munkaidőben (megfelelő rendelési érték esetén, lásd lejjebb), ha nem futárszolgálatól vagy csomagautomatából, hanem személyesen tőlünk szeretnéd átvenni rendelésed.

Konkrét összeghatárhoz a fentiek nincsenek kötve
, hiszen lehet, hogy épp arra, feléd járnánk amúgy is (postára, árut beszerezni), így akár egy kisebb rendelést is házhoz vihetünk mi magunk, ha szerencséd van; csak azért taglaljuk mindezt, hogy ne vedd rossz néven se, ha egy kisebb (vagyis, mondjuk ki: olcsóbb) csomagot nem viszünk el messzebbre... nem feltétlenül azért, mert lusták és/vagy gonoszak lennénk, hanem mert a webáruház, a termékek „törődést”; karbantartást, fejlesztést igényelnek, így nehezen engedhetjük meg, hogy munkaidőben sokat legyünk távol azoktól. De észszerű keretek között természetesen dűlőre fogunk tudni jutni, ha a közelünkben (Budapesten, az  Örs vezér tere vonzáskörzetében) laksz vagy dolgozol. Ha előzetesen szeretnél találkozási helyszínt, időpontot egyeztetni, keresd bátran ügyfélszolgálatunkat telefonon vagy e-mailben!


f) Romániába vagy Szlovákiába – házhozszállítás futárszolgálattal
Romániában a DPD, míg Szlovákiában a Slovenská pošta futárszolgálata szállítja ki neked a csomagod. (Egyelőre ezen két országba szállítunk Magyarországon kívül - ha egy EU-s országba szeretnél szállítást, annak díjára, kérlek, kérj árajánlatot telefonon vagy e-mailben ügyfélszolgálatunktól!) 

Várható szállítási idő: 2-4 munkanap

Előzetes értesítés e-mailben és telefonon

– Előzetesen e-mailben, majd telefonon is értesítést kapsz a kiszállítás időpontjáról - így tudhatod, hogy körülbelül mikor érkezik a futár az általad megadott címre (pl. kedden 12-14 óra között).

– Pontos nyomonkövetés: az emailben kapott linken elérhető csomagkövető felületen ellenőrizhető, hol tart csomagod kiszállítása

– Biztonság: küldeményed egészen 700 EUR értékig biztosított

Fizetendő áruérték A szállítás díja
0-9999 forintig 1590 ft
10000 és 19999 ft közt 790 ft
20000 forinttól INGYENES


Az alábbi módokon fizethetsz, ha a futárszolgálatot választod:
- a csomag feladása előtt: banki előreutalással vagy bankkártyával, a Barion rendszerén keresztül
- a csomag feladása után: utánvéttel, készpénzben vagy bankkártyával a futárnál (utóbbira érdemes rákérdezni, amikor felhív a futár a kiszállítás előtt, de legtöbb esetben kártyával is lehetséges fizetned)

Így fizethetsz ezen szállítási mód esetén:

Utánvétes fizetés: Csomagautomatába kért vagy futárszolgálattal házhozszállított rendelések esetén erre egyaránt lehetőséged van; a futárnál készpénzzel és bankkártyával egyaránt, míg a csomagautomata terminálján csak bankkártyáddal tudsz fizetni.

Előrefizetés: Lehetőséged van rendelésedel egyidejűleg is kiegyenlíteni annak végösszegét – nem fogunk gonosz kacajjal felszállni az előre kifizetett pénzeddel egy, a karibi térségbe tartó repülőjáratra; mivel üzleti modellként az elégedett és így visszatérő (semmint az egyszer átvert, és így többet a webáruház közelébe sem jövő) kedves vevőre alapozunk... eddig bejött, és mindezt még nehezünkre sem esik gyakorolni, lévén tényleg jó és örömmel használható termékeket szeretnénk eladni akár kollégáinknak, akár mindenki más kedves érdeklődőnek ;)

A Barion felületén keresztül az összes nagyobb bankkártyakibocsátó (VISA, VISA Electron, Mastercard, Maestro, American Express) kártyájával fizethetsz. A többszörös titkosítást használó rendszeren keresztül bankkárytaadataid biztonságban vannak - a fizetéshez nem szükséges felhasználóként is beregisztrálnod a Barion rendszerébe.


Barion logo - Biztonságos fizetés bannkártyával a webáruházban - Barion safety card payment at the webshop

Ha ezt a fizetési módot választod, a rögtön a majdani rendelésed leadása után a rendszer webáruházunkból automatikusan a Barion fizetési oldalára fog átirányítani - ott választhatsz, hogy a) regisztrálni is szeretnél-e a Barion rendszerébe, és így nem kell minden egyes jövendőbeli barionos vásárlásodkor bepötyögnöd a bankkártyaadataid; b) vagy csak „simán", egyszeri alkalommal, regisztráció nélkül, a bankkártyaadataidat (száma, lejárati ideje, a hátoldalon található háromjegyű ellenőrző kódja) megadva szeretnél egyszeri vásárlást megejteni a Tanárboltban. A bankkártyás fizetéseket ma már gyakran kétlépcsős védelem óvja a visszaélésektől, így előfordulhat, hogy a bankkártyád adataid megadása után a bankod még egy ellenőrző kódot is küld (sms-ben vagy a saját alkalmazásán, felületén keresztül), és csak annak beírása után történik meg a fizetés (ennek az az értelme, hogy, ha el is lopnák a bankkártyád, a feloldott telefonod is kellene ahhoz, hogy vásárolni is tudjanak vele).

Fontos! A bankkártyás fizetés elég érzékeny folyamat, mindenféle titkosítási kulccsal, tokenekkel és egyéb nyalánkságokkal - ezért nem javallott megszakítani azt a fizetés közben; tehát inkább várj ki néhány másodpercet (pl. az internetböngésződ 'vissza' gombjára való kattintás helyett), még ha úgy is érzékeled, hogy a 'Fizetés' gomb megnyomása után sem akar semmi történni.

A sikeres (vagy neadjisten sikertelen) fizetés megtörténte után ismét automatikusan visszairányítunk a Tanárbolt webáruházba, ahol egy visszaigazoló üzenet fogad - ha valami folytán sikerertelen vásárlással szembesülnél, velünk is felveheted a kapcsolatot (info@tanarbolt.hu vagy 06317816507), segítünk! Sikeres vásárlás esetén úgymond nincs több dolgod - nekünk annál inkább, hiszen elkezdjük összeállítani rendelésed, aminek megtörténte után e-mailben értesítünk, felvázolva a további lépéseket az általad választott szállítási mód függvényében.

Bízhatsz a Barion rendszerében, mivel többszörösen titkosított protokollal rendelkezik, és roppant népszerű a webáruházak körében - a Te bankkártyád adatai is biztonságban lesznek!


Fizetés banki átutalással: Miután leadtad rendelésed, kérünk, utald át annak végösszegét az alábbi bankszámlára:

A számlatulajdonos neve: Tanárbolt Bt.

Bankszámlaszám: 10700581-71012252-51100005 (CIB Bank) - A rendelést visszaigazoló e-mailben is meg fogod találni ezt a számlaszámot.
(Ha a nemzetközi, IBAN-formátumban lenne szükséged számlaszámunkra: HU24107005817101225251100005)
A közlemény rovatba, kérjük, írd be a majdani rendelés-visszaigazoló e-mailben kapott rendelésazonosító számothogy könnyebben beazonosíthassuk azt! Köszönjük. Ha a levelezőfiókod túl szigorú a beérkező levelekkel, előfordulhat, hogy a levélszemét (spam) mappában kell keresned visszaigazoló e-mailünket.


Utánvétes fizetés: csomagod kiszállításakor (a futárnak), vagy annak megtörténte után (csomagautomata vagy romániai, illetve szlovákiai csomagpont esetén) tudsz fizetni. A futárnál a készpénz mellett szinte mindig tudsz bankkártyával fizetni (kézbesítés előtt felhív a futár, érdemes ekkor rákérdezni), a csomagautomatánál csak bankkártyával tudsz, míg csomagpont esetén üzlete válogatja, hol lehet kártyával is fizetni; ám a csomagpont-kiválasztó térképen szerepel, hogy az adott helyen lehet-e kártyával fizetni.

♻️ ...Ha pedig a fenntarthatóság is fontos számodra, és rendelésed (legyen az akár csomagautomatába kért, akár futárszolgálattal kiszállítandó)Megjegyzés” rovatában hagysz egy rövid, erre utaló bejegyzést, akkor a termékeket egy madár–, azaz postalátta, egyszer már használt (amikor mi is kisebb küldeményt – termékmintát, irodai eszközt stb. kaptunk benne) dobozba vagy bélelt borítékba csomagoljuk. (Persze tudunk mi szépen, elegánsan is rendelést becsomagolni és természetesen így is teszünk, ha nem találunk annak feldolgozása során újrahasznosított csomagolóanyagra vonatkozó megjegyzést). Ezenfelül a számlát rendelésedről (ha kéred, ha nem :)) elektronikus formában, pdf-dokumentumként csatolva küldjük el a megadott e-mail címedre a szamlazz.hu rendszerén keresztül; a formátum titkosított, módosításbiztos állományának köszönhetően számviteli szempontból, az adóhatóság (vagy akár tankerület) előtt, kinyomtatás nélkül is ugyanolyan hitelességgel bír, mint a „rendes”, papíralapú számla (ki sem érdemes nyomtatni, ugyanis digitális formátumban őrzi csak meg hitelességét) – de persze a rendelés leadásakor megjegyzésben, vagy akár utólag is kérheted tőlünk, hogy változtassuk meg annak formátumát „sima”, papíralapú számlára, és küldjük azt el részedre lepecsételve és aláírva; ezzel az aprósággal, az e-számlával is a feleslegesen felhasznált papír és nyomtatótinta mennyiségét csökkentjük. ♻️

Bármilyen kérés, kérdés, probléma esetén (rendelésed előtt, közben, és után egyaránt) készséggel állunk rendelkezésedre - keresd ügyfélszolgálatunkat!