Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Szállítás és fizetés – frissítve: 2020.05.26.

A járvány alatt a rendelések kiszállítási idejét és színvonalát szerencsére sem sínylette meg webáruházunk 2020 tavaszán  tehát a korlátozások alatt és azok feloldása után is a „békeidőben" megszokott, lelkiismeretes módon tudjuk azokat teljesíteni számotokra, kedves vásárlóink felé!

A Tanárbolt webáruház termékeit két szempont, a tanított tantárgy, illetve a tevékenység jellege (pl. dolgozatjavítás, játékos feladatok) szerint rendeztük el. Használd a fejlécben (mobileszköz esetén a bal felső sávban) található kategóriaválasztók egyikét, hogy válogathass a Téged érdeklő termékek között. Bizonyos termékek esetén több variácó is létezik (pl. színben, méretben), ekkor a termék oldalán egy jól látható, „Válassz színt/méretet stb.!" feliratra kattintva tudsz válogatni a termék változatai között. Bátran olvasd el a termékleírást is, hiszen azokat lelkiismeretesen, valódi segítő szándékkal alkottuk meg.

A termékeket a kosárikon (azaz a „Kosárba rakom"-gomb) segítségével tudod gyűjtögetni - a jobb felső sarokban lévő, kosarat ábrázoló ikonra kattintva jelenítheted meg az addig gyűjtögetett termékeid. Ha végeztél a válogatással, a kosáron keresztül keresd fel a Pénztár"-at; hogy elindíthasd a termék megvásárlását.

A vásárlás lépései:

1. Döntsd el, hogy szeretnél-e regisztráni az áruházba vagy sem a rendeléshez!
Lehetőség van regisztráció nélkül is vásárolnod, mi mégis a regisztrációt javasoljuk, ugyanis annak hiányában nem fogod tudni visszanézni a rendelésedet fiókodban (ennek ellenére persze megrendelt csomagod állapotát nyomon tudod követni a csomagautomaták üzelemtetőjétől vagy a futárszolgálattól kapott e-mailben lévő azonosítószámmal), valamint minden egyes vásárláskor újra be kell pötyögnöd elérhetőségeid, ha nem regsiztrálsz webáruházunkba.

2. A következő lépésben a neked megfelelő szállítási és fizetési módot válaszd ki:

Fizetési módok:

Utánvétes fizetés: Csomagautomatába kért vagy futárszolgálattal házhozszállított rendelések esetén erre egyaránt lehetőséged van; a futárnál készpénzzel és bankkártyával egyaránt, míg a csomagautomata terminálján csak bankkártyáddal tudsz fizetni.

Előrefizetés: Lehetőséged van rendelésedel egyidejűleg is kiegyenlíteni annak végösszegét – nem fogunk gonosz kacajjal felszállni az előre kifizetett pénzeddel egy, a karibi térségbe tartó repülőjáratra; mivel üzleti modellként az elégedett és így visszatérő (semmint az egyszer átvert, és így többet a webáruház közelébe sem jövő) kedves vevőre alapozunk... eddig bejött, és mindezt még nehezünkre sem esik gyakorolni, lévén tényleg jó és örömmel használható termékeket szeretnénk eladni akár kollégáinknak, akár mindenki más kedves érdeklődőnek ;)

A Barion felületén keresztül az összes nagyobb bankkártyakibocsátó (VISA, VISA Electron, Mastercard, Maestro, American Express) kártyájával fizethetsz. A többszörös titkosítást használó rendszeren keresztül bankkárytaadataid biztonságban vannak - a fizetéshez nem szükséges felhasználóként is beregisztrálnod a Barion rendszerébe.


Fájl:Barion-card-payment-mark-2017-400px.png

Ha ezt a fizetési módot választod, az 'Összegzés' oldal után a 'Megrendelem'- gombra kattintva a rendszer automatikusan a Barion fizetési oldalára fog átirányítani - ott választhatsz, hogy a) regisztrálni is szeretnél-e a Barion rendszerébe, és így nem kell minden egyes jövendőbeli barionos vásárlásodkor bepötyögnöd a bankkártyaadataid; b) vagy csak „simán", egyszeri alkalommal, regisztráció nélkül, a bankkártyaadataidat (száma, lejárati ideje, a hátoldalon található háromjegyű ellenőrző kódja) megadva szeretnél egyszeri vásárlás megejteni a Tanárboltban.

A sikeres (vagy neadjisten sikeres) fizetés megtörténte után ismét automatikusan visszairányítunk a Tanárbolt webáruházba, ahol egy visszaigazoló üzenet fogad - ha valami folytán sikerertelen vásárlással szembesülnél, velünk is felveheted a kapcsolatot (info@tanarbolt.hu vagy 06317816507), segítünk! Sikeres vásárlás esetén úgymond nincs több dolgod - nekünk annál inkább, hiszen elkezdjük összeállítani rendelésed, aminek megtörténte után e-mailben értesítünk, felvázolva a további lépéseket az általad választott szállítási mód függvényében.

Bízhatsz a Barion rendszerében, mivel többszörösen titkosított protokollal rendelkezik, és roppant népszerű a webáruházak körében - a Te bankkártyád adatai is biztonságban lesznek!


Fizetés banki átutalással: Miután leadtad rendelésed, kérünk, utald át annak végösszegét az alábbi bankszámlára:

A számlatulajdonos neve: Tanárbolt Bt.

Bankszámlaszám: 10700581-71012252-51100005 (CIB Bank) - A rendelést visszaigazoló e-mailben is meg fogod találni ezt a számlaszámot.
(Ha a nemzetközi, IBAN-formátumban lenne szükséged számlaszámunkra: HU24107005817101225251100005)

A közlemény rovatba, kérjük, írd be a majdani rendelés-visszaigazoló e-mailben kapott rendelésazonosító számot
hogy könnyebben beazonosíthassuk azt! Köszönjük. Ha a levelezőfiókod túl szigorú a beérkező levelekkel, előfordulhat, hogy a levélszemét (spam) mappában kell keresned visszaigazoló e-mailünket.

Szállítási módok:

a) FoxPost csomagküldő automatákból történő átvétel (kényelmes, kedvező árú)
A koronavírus-járvány alatt (is) fennakadás nékül működik ezen szállítási mód - a részletekért lásd jelen szállítási mód leírásának utolsó bekezdését.
 

Fizetendő áruérték
A szállítás díja
4999 forintig 690 ft
5000 - 9999 forintig 350 ft
10000 forinttól INGYENES


Várható teljesítési idő: 2-3 munkanap


Rendelésed ebben az esetben a FoxPost szállítja ki az országszerte több mint 100 forgalmas helyen (azaz többnyire bevásárlóközpontokban, hipermarketekben) található automatáiba, ahol csomagod kényelmesen, az általad előzetesen megadott e-mail címre, illetve telefonszámra, SMS-ben kiküldött nyitókóddal veheted át, annak megérkezését követő 3 napon belül. Ezen a linken keresheted ki a térképen, hol van a hozzád legközelebb eső FoxPost automata. Előnye, hogy nem kell a futárt várnod, és egy neked tetsző időpontban veheted fel csomagodat az általad megjelölt automatából.

 


b) Házhozszállítás - az MPL (postai) futárszolgálattal (zavartalanul működik)

A koronavírus-járványhoz kapcsolódó információ – utolsó frissítés: 2020.05.27.: a Posta (amelynek futárszolgálata az MPL) minden, közvetlen ügyfélekkel érintkező munkatársa kesztyűben és maszkban dolgozik; ha utóbbival az érintkezés lehetőségét szeretnétek csökkenteni, válasszátok az előzetes fizetést (bankkártyával vagy utalás útján). A Posta közleményét a biztonsági intézkedéseikről a honlapjukon lásd itt (új ablakban nyíló link a Posta honlapján).

Díja: 0-14999 forint áruértékig 990 ft, 
15000 forinttól ingyenes!

Várható teljesítési idő: 1-3 munkanap
MPL Magyar Posta logistics - home delivery shipping option - courrier company logo
Rendelésedet ekkor az MPL futárszolgálat szállítja ki, melyről előzetesen értesítést küld neked, 2 órás intervallumban (pl. kedd 12-14 óra között) megjelölve a kiszállítás pontosabb idejét.
 

Fizetendő áruérték A szállítás díja
0-14999 forintig 990 ft
15000 forinttól INGYENES


Választható fizetési módok: Házhozszállítás esetén a csomag feladása előtt banki előreutalással (cégünk számlaszámára) vagy bankkártyáddal, a Barion biztonságos rendszerén keresztül, míg a csomag feladását követően utánvéttel, készpénzben vagy bankkártyával tudsz fizetni a futárnak csomag megérkezésekor.


c) Személyes átvétel - Irodánk és egyben raktárunk (amely, bár közel van ahhoz, nem azonos a Tanárbolt Bt. hivatalos, levelezési címével) Budapesten, az Örs vezér tere közelében, a Füredi úti lakótelepen (a Gvadányi úton) található, így az Örsre ki tudunk ugrani" munkaidőben (megfelelő rendelési érték esetén, lásd lejjebb), ha nem futárszolgálatól vagy csomagautomatából, hanem személyesen tőlünk szeretnéd átvenni rendelésed.

A koronavírus-járvány kapcsán egyelőre a Budapest belvárosában megejtett, összefutunk valahol" csomagátvételt egyelőre szüneteltetnünk kell, mivel az üzletmenetet szűkebb pátriánkon, Zuglón belül maradva is tudjuk vinni, felelőtlenül meg nem szeretnénk császkálni a belső kerületekben. Tehát valahol a XIV. kerületben vagy az Örs környékén meg tudunk beszélni találkozót (ez persze a rendelés volumenétől is függ - bármennyire is tiszteljük és kedveljük látatlanban is kedves vásárlóinkat, azért mondjuk egy két darab dobókockából álló rendeléssel nem feltétlenül kutyagolunk át Zugló túlsó végébe; de munkaidőben természetesen a legkisebb rendelésért is eljöhetsz az irodába).

Konkrét összeghatárhoz a fentiek nincsenek kötve, hiszen lehet, hogy épp arra, feléd járnánk amúgy is (postára, árut beszerezni), így akár egy kisebb rendelést is házhoz vihetünk mi magunk, ha szerencséd van; csak azért taglaljuk mindezt, hogy ne vedd rossz néven se, ha egy kisebb (vagyis, mondjuk ki: olcsóbb) csomagot nem viszünk el messzebbre... nem feltétlenül azért, mert lustánk/gonoszak/pénzéhesek vagyunk, hanem mert a webáruház, a termékek „törődést”; karbantartást, fejlesztést igényelnek, így nehezen engedhetjük meg, hogy munkaidőben sokat legyünk távol tőle. De ésszerű keretek között természetesen dűlőre fogunk tudni jutni, ha a közelünkben (Budapesten, a XIV. és a XVI. kerület határához közel) laksz vagy dolgozol. Ha előzetesen szeretnél találkozási helyszínt, időpontot egyeztetni, keresd bátran ügyfélszolgálatunkat telefonon vagy e-mailben!

♻️ ...Ha pedig a fenntarthatóság is fontos számodra, és rendelésed (legyen az akár csomagautomatába kért, akár futárszolgálattal kiszállítandó)Megjegyzés” rovatában hagysz egy rövid, erre utaló bejegyzést, akkor a termékeket egy madár–, azaz postalátta, egyszer már használt (amikor mi is kisebb küldeményt – termékmintát, irodai eszközt stb. kaptunk benne) dobozba vagy bélelt borítékba csomagoljuk. (Persze tudunk mi szépen, elegánsan is rendelést becsomagolni és természetesen így is teszünk, ha nem találunk annak feldolgozása során újrahasznosított csomagolóanyagra vonatkozó megjegyzést). Ezenfelül a számlát rendelésedről (ha kéred, ha nem :)) elektronikus formában, pdf-dokumentumként csatolva küldjük el a megadott e-mail címedre a szamlazz.hu rendszerén keresztül; a formátum titkosított, módosításbiztos állományának köszönhetően számviteli szempontból, az adóhatóság (vagy akár tankerület) előtt, kinyomtatás nélkül is ugyanolyan hitelességgel bír, mint a „rendes”, papíralapú számla (ki sem érdemes nyomtatni, ugyanis digitális formátumban őrzi csak meg hitelességét) – de persze a rendelés leadásakor megjegyzésben, vagy akár utólag is kérheted tőlünk, hogy változtassuk meg annak formátumát „sima”, papíralapú számlára, és küldjük azt el részedre lepecsételve és aláírva; ezzel az aprósággal, az e-számlával is a feleslegesen felhasznált papír és nyomtatótinta mennyiségét csökkentjük. ♻️

Bármilyen kérés, kérdés, probléma esetén (rendelésed előtt, közben, és után egyaránt) készséggel állunk rendelkezésedre - keresd ügyfélszolgálatunkat!